Key Account Manager

Kurset for deg som er ansvarlig for bedriftens nøkkelkunder, enten du er kundeansvarlig, Key Account Manager, daglig leder eller salgssjef.

Publisert

Med vårt skreddersydde kurs for deg som er KAM lærer du konkrete metoder for hvordan du skal lykkes bedre med dine viktigste kunder. Lær mer om tilpasset kommunikasjon, psykologi og spissede forhandlinger som styrker kundens tillit til deg og gjør deg til en bedre KAM.

Læringsmål

  • Økt kunnskap og trygghet om hva KAM-rollen består i
  • Lære hva selgere som lykkes best gjør
  • Målrettet relasjonsbygging: Hva som skal til for å utvikle og beholde bedriftens viktigste kunder
  • Forhandlingsteknikk: Konkrete ting som gjør at du oppnår best mulig avtale
  • Kundepsykologi: Økt forståelse for hva som motiverer ulike kundetyper og hva du bør gjøre for å lykkes